Social Impact – czyli o komunikacji w czasach Facebooka
25/04/2010 | Posted by Agnieszka Kminikowska under pod patronatem BlogPR |
Dopiero co zakończył się Kongres PR [podsumowanie już niebawem na naszym blogu], a już mamy przyjemność zaprosić na kolejną imprezę branżową, na której nie powinno zabraknąć chyba żadnego PR-owca. Media społecznościowe bardzo mocno wkroczyły do naszego życia – i naszej pracy – i to właśnie im poświęcone będzie spotkanie Social Impact 6 maja w Klubie Obiekt Znaleziony pod Galerią Zachęta w Warszawie o godz. 13.00.
Celem konferencji jest pochylenie się nad pytaniami, które nurtują obecnie pewnie nie jednego PR-owca czy marketera: Jak planować kampanie marketingowe wykorzystujące Social Media? Czy w dobie Facebook?a łatwiej wprowadzać na rynek nowe produkty? Jak kontrolować i mierzyć efektywność kampanii 360 o? Dlaczego badania konsumenckie wykonywane w Internecie wchodzą do kanonu narzędzi marketingowych ?
Jeśli nawet odpowiedzieliście już sobie na te pytania – to jesteście tym bardziej pożądanymi gośćmi :) – gdyż po prezentacjach prelegenci zaproszą do dyskusji w kuluarach klubu. – Konferencja będzie miała charakter na wpół formalny – jej kluczową częścią jest umożliwienie dyskusji w kuluarach w swobodnej atmosferze – podkreśla Mariusz Karbowski, jeden z organizatorów Social Impact.
A prezentacje na temat social mediów przedstawią:
- Dominik Batorski, SmartNet Research & Solutions: ?Liderzy opinii i zachowań: sieci społeczne w marketingu?;
- Albert Hupa, Interactive Research Center: ?Badanie społeczeństwa sieciowego na przykładzie portalu Facebook ? jak zidentyfikować trendsetterów?;
- Bartosz Szymczyk, Search Planner w agencji Young & Rubicam / Max Weber oraz asystent na Wydziale Psychologii Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. H. Chodkowskiej: ?Media czasem społecznościowe, czyli stare problemy w nowym wydaniu?;
- Michał Celiński, Xevin Consulting: „Moda czy konieczność ? o zarządzaniu marką on-line”
- Marcin Stolarz ? Innovation Manager Cube Group: „Mierzenie efektów działań Social Media w kampaniach sprzedażowych”
- Piotr Krauschar, Liveroom: „Video a social media”
Co ważne – wstęp na konferencję jest wolny, ale liczba miejsc ograniczona. Aby otrzymać zaproszenie na konferencję, należy wypełnić formularz dostępny na oficjalnej stronie spotkania: www.social-impact.pl. Zapraszamy do rejestrowania się, bo konferencja zapowiada się bardzo ciekawie :)
Organizatorem konferencji jest Interactive Research Center. Współorganizatorem konferencji jest Grass Roots. Patronami medialnymi konferencji jest Onet.pl oraz BlogPR.pl
Pełen program konferencji Social Impact
Social Impact na GoldenLine.pl
[…] Na Blog PR – Social Impact – czyli o komunikacji w czasach Facebooka […]