wizerunek Warszawa 2012 vs. Londyn 2012
07/12/2011 | Posted by Przemysław Żyła under wizerunek |
Przekonaj się, jak Warszawa przyciąga na EURO 2012. Spot jest głównym materiałem filmowym promującym Warszawę jako Miasto-Gospodarza wśród europejskich kibiców, podczas kampanii m.st. Warszawy jako Miasta-Gospodarza poprzedzającej UEFA EURO 2012.
Wydaje mi się, że już chyba wszyscy w internecie, którzy widzieli film promujący Warszawę na Euro 2012 skomentowali go w odpowiedni sposób. Sam oglądając miałem bardzo mieszane uczucia. Po raz kolejny na dobrych intencjach się skończyło, a decyzje pozostały w rękach osób, które chyba nie do końca rozumieją czym jest internet (choć nie wiem czy to kwestia internetu). Szerzej ogarnął temat Maciek na mediafun.pl – polecam lekturę. Ja tymczasem proponuję Wam zestawienie wspomnianego klipu z materiałem promującym Londyn – organizatora letnich igrzysk olimpijskich również w 2012 roku.
The Official London 2012 Olympics Film.’Sport At Heart’ from Daryl Goodrich on Vimeo.
oraz
ten brytyjski spot mnie nie rzuca na kolana, ale mam wrażenie, że jest taki, jak powinien być! tzn. przy okazji olimpiady wielkia brytania i londyn pokazują w nim to, co mają najlepszego. swoje największe gwiazdy: muzyki, filmu, sportu, najpiękniejsze i najbardziej rozpoznawalne miejsca, biznes, odrobinę historii… nie wspomnę o tym, że przygotowania do olimpiady w zasadzie dawno już zostały zakończone, dzisiaj trwają ostatnie testy, próby generalne… a u nas jest jak zwykle. :) w realu i w spocie.