wizerunek sprzedajnego blogera
04/03/2010 | Posted by Przemysław Żyła under wizerunek |
Na blogach Maćka Budzicha, Jacka Gadzinowskiego i Natalii Hatalskiej (udział w akcji bierze również Irena Mrozek) pojawiły się wpisy o tym, że ich osoby są na sprzedaż. Ogólnie akcja dotyczy pomocy charytatywnej dla Pauliny Pruskiej (dziewczyny chorej na raka), a kupić można wiedzę, którą blogerzy przekażą w ramach zorganizowanego warsztatu dla zwycięzcy. (szczegóły na w/w blogach)
Strona aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=945345830
Przy okazji tej akcji trafiłem od razu na komentarz, że mogą się pojawić głosy zarzucające blogerom budowanie własnego wizerunku na czyimś nieszczęściu. Czy Wy – czytelnicy blogpr.pl też tak uważacie?
Ja jestem przekonany, że każda z Tych osób przekazujących swój czas i wiedzę nie ma potrzeby budowania swojego wizerunku poprzez takie akcje i że jest to gest mający na celu faktyczną pomoc. Jedynie nagana należy się tym, którzy krytykują lub po prostu udają, że nie widzą takich przedsięwzięć.
My trzymamy kciuki za projekt i niniejszym wpisem zachęcamy do przyłączenia się oraz wspierania w każdej formie:)!
Myślę że wszyscy wyżej wymienieni specjaliści z tematyki mediów i marketingu, mają już bardzo mocną pozycję i zbudowany wizerunek (nie tylko w internecie).
[…] one of those posts, Przemysław Żyła strongly criticises [PL] people who perceive this campaign as an attempt to increase popularity of the four bloggers, […]
Nie muszą się lansować i promować. Jedna z nich (Pauliny Pruskiej jest też blogerką) potrzebują pomocy i postanowili ją wesprzeć. Głosy że robią to tyko po to żeby się wypromować na cudzym nieszczęściu zawsze się pojawią. W końcu łatwiej jest oceniać niż samemu pomóc. Oni chcą pomóc. Nic tylko wspierać i kibicować.
[…] uno di questi post, Przemysław Żyła critica fortemente [pl] coloro che considerano questa campagna un modo per aumentare la popolarit? dei quattro […]