„W roli głównej PZPN” – case „komunikacji”
02/12/2011 | Posted by Przemysław Żyła under casy - z życia wzięte, wizerunek |
Niedawno pisałem o ciekawym sposobie prowadzenia dialogu z zainteresowanymi przez Rzeczniczkę PZPN: http://blogpr.pl/dyskutuj-z-pzpn-rzeczniczki-prasowej-slow-kilka.html, a tymczasem NewsPoint dostarcza ciekawy raport.
W zasadzie przytoczę fragment komunikatu i zapraszam do zapoznania się z Raportem: http://netsprint.eu/w-roli-glownej-pzpn-raport-newspoint
Zawirowania związane z działaniem Polskiego Związku Piłki Nożnej odbijają się głośnym echem w mediach. Już sama kwestia braku orzełka na koszulkach piłkarzy reprezentacji Polski wywołała lawinę krytyki (12606 publikacji z okresu 23 październik 2011 – 23 listopad 2011 zawierających frazę „PZPN„) wśród internautów pod adresem PZPN, o czym niedawno pisaliśmy. Wydawało się, że szum związany z PZPN skończy się po przywróceniu orzełka na koszulki reprezentacji Polski, a jednak nie dlatego też specjaliści NewsPoint prezentują kolejną analizę reakcji internautów na te wydarzenia.
Najnowsze komentarze